onsdag den 16. april 2014

Juice-shot af ingefær, æble, selleri og citron.

Jeg må nok hellere advare på forhånd, om at dette er stærke sager..
Et ingefær-æble-selleri-citron shot...
Det er ret stærkt, men jeg synes faktisk, det smager godt.
Og så tror jeg på, at det er et godt lille boost, til ens immunforsvar...

Ingredienser til ingefærshot, juice.

juicehakker
Jeg har denne smarte lille mini-juicer. Da jeg fandt den på nettet, var jeg nødt til at have den. Jeg synes, den er så sjov.. Jeg har også adgang til to større juicemaskiner, min mors gamle og Bjarkens nye, fine, store og smarte model. Men i dag, blev det altså mini-juicerens tur...
Den er ikke meget værd, hvis man gerne vil lave større glas juice, så kunne man nok godt, gå hen og få lidt ondt i armen.. For ja, den ligner en gammeldags kødhakker, og ja, den fungere også nogenlunde ligesådan.
Men den er ret god til, disse små intense shots, af f.eks ingefær...
ingefær shot

Ingefærshots i minijuicer.Frugt og grønt, ryger i, i toppen, håndtaget drejes, og ud kommer juice i bunden og "affald" i spidsen.
Affaldet får mine høns...
I dagens anledning, lavede jeg shots af en klump ingefær, et æble, en stilk bladselleri, og en halv citron.
Der blev til to små glas.







- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar