mandag den 17. marts 2014

Det første indlæg.

Allerførste indlæg i denne blog, må blive et link til mit flagskib og det forklarende indlæg, jeg har skrevet der, for at fastslå, hvad meningen egentlig er.
Så uden videre forklaring, indlægget der, er nok den bedste forklaring i sig selv, here we go :

Om at starte en blog... Eller 3 måske.

Og hvad har jeg så af kompetencer, der gør mig særligt egnet til at starte en madblog? Udover sædvanlig interesse for emnet. Tjah, måske ikke nogen. Jeg har gået på 4H madskoler og kurser, da jeg var en del yngre, men det tæller nok ikke for det helt store nu, ud over at have vagt en, noget mere, utrættelig interesse.
Tilgengæld er jeg så heldig, at bo på en lille gård, hvor jeg har fået lov, at lave alt den mad jeg vil, (når det bare betyder, at min mor bliver fri, så er alle tilfredse :P ) og hvor det kan lade sig gøre, at holde høns og køer, så vi har egne æg og eget kød. Og der er plads nok til at dyrke diverse lækre sager i haven, jeg gerne vil fortælle om her. Jeg kunne også lave en haveblog, men jeg  må nok hellere stoppe et sted.
Lad os se hvordan det flasker sig. :)

Hermed er dette altså min madblog, det giver jo sig selv :)

 - Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar