mandag den 17. marts 2014

Frokost.

Som mit (andet) første indlæg, kunne jeg vel fortælle lidt om hvad min dag, i dag, er gået med (udover at oprette blog, hvilket har taget en del tid.)
I den forbindelse er jeg så nødt til, at fortælle og vise hvad jeg lige har spist til frokost...

Paleo, nøddebrød, nødder, brød, stenalderbrød, varmrøget laks, æg, purløg, smør

Hjemmebagt Nøddebrød, med dejligt meget smør, varmrøget laks og et æg, i øvrigt fra egne høns, skal det siges. Og purløg selvfølgelig. Omnomnom...
 
Nøddebrødet har jeg en opskrift på her, det er fantastisk! Som man kan se på billedet nedenunder er der heller ikke meget tilbage, så jeg må snart have bagt et nyt.


nøddebrød. nødder, brød, paleo, stenalder, lækkert,



Oh! Også har jeg selvfølgelig fodret Doris, min surdej. Hende kommer i sandsynligvis også til at høre mere om :)




Lidt af hvad jeg ellers har lavet i dag kan ses på min kreablog.

- Lærke / Æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar